Veel gestelde vragen (FAQ)
Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen. Staat het antwoord er niet bij? neem dan contact met ons op.
Verzenden
Bestellingen worden binnen 1 a 2 werkdagen verzonden. Dan heeft u de miniaturen de volgende dag in huis.
Ja, dit is op afspraak mogelijk, Graag eerst even bellen of mailen.
Bij iedere bestelling ontvangt u een track & trace nummer. Met dit nummer kunt u op de site van Post NL uw pakket volgen. Pakketten worden vaak ’s avonds verwerkt. Hierdoor kan het voorkomen dat uw track & trace nog niet actief is. U kunt de status in dit geval op een later tijdstip nogmaals controleren. Wanneer u uw pakket na 3 dagen nog niet heeft ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen.
Ja, bij afhalen van bestellingen is dit mogelijk.
Wij kunnen de bestellingen op elke gewenste plaats afleveren. Wij adviseren u een afleveradres op te geven waar het pakketje door de weeks afgeleverd kan worden. Gedurende het bestelproces kunt u het afleveradres aanpassen.
Ja, Heikoop Miniaturen verzend ook naar het buitenland. Bij het afronden van de bestelling kunt u een land selecteren.
Retourneren
Mocht er een reden zijn om een artikel te retourneren neemt u in dat geval altijd eerst contact met ons op via info@www.heikoopminiaturen.nl of telefonisch op 06-16014070 of 06-10417271 Bij een onverhoopt verkeerd geleverd model zijn uiteraard de retourkosten voor ons.
Overige
Ja, wij hebben verschillende cadeau bonnen.
Indien u – onverhoopt een klacht heeft, dan horen wij dat graag van u. Wij zullen er alles aan doen om deze tot ieders tevredenheid op te lossen. U kunt een contact opnemen via info@www.heikoopminiaturen.nl Wij streven er naar om uw mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden.